Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 May 2024 11:57:11 +0300

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/04852 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Kulli küla, Aruküla kirik (Puurkaev) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Puurkaevu asukoht on planeeritud avalikult 
kasutatava tee kaitsevööndi piirile. Harjumaakonna teemaplaneeringu 2030+ 
asustuse suunamise kaardi järgi on tulevikus kavandatud 11300 
Lagedi-Aruküla-Peningi tee äärde kergliiklustee. Palume teie seisukohta 
puurkaevu asukohale.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26991785>  (menetlus nr: 
430168), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (JOHANNA SEPMANN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister